Warszawskie władze ogłosiły zakończenie konkursu na operatora murali przy stacji metra Centrum, znanej jako „patelnia”. Nowym wykonawcą została firma Good Looking Studio Sp. z o.o., która będzie odpowiedzialna za zagospodarowanie przestrzeni przez następne 16 miesięcy. Celem projektów jest promowanie sztuki ulicznej oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku miasta. To innowacyjne przedsięwzięcie ma na celu przyciągnięcie uwagę mieszkańców i turystów na twórczość artystyczną.
W ramach konkursu, który cieszył się mniejszym zainteresowaniem, do oceny zgłoszona została tylko jedna koncepcja, spełniająca wszystkie formalne wymagania. Władze miasta szczegółowo analizowały pomysły przedstawione w pracy konkursowej, kładąc nacisk na wartość artystyczną oraz liczbę murali proponowanych do zrealizowania. Zwycięska firma zobowiązała się do stworzenia czterech murali, które mają w sposób kreatywny promować stolicę Polski.
Podpisana umowa ma obowiązywać do marca 2026 roku, co umożliwi nowemu operatorowi dłuższe zaplanowanie i wdrożenie swoich artystycznych idei. Pierwsze murale, które zostaną wykonane, będą miały za zadanie ukazywać Warszawę jako miasto otwarte i inspirujące dla wszystkich. Takie działania zazwyczaj mają na celu ożywienie przestrzeni miejskiej oraz integrację lokalnej społeczności z sztuką.
Źródło: Urząd Miasta Warszawa
Oceń: Nowy operator murali na „patelni” w Warszawie wyłoniony
Zobacz Także