Warszawa została liderem innowacyjnego projektu promocyjnego, który ma na celu odkrycie nieznanych obliczy stolic Europy Środkowowschodniej wśród mieszkańców Stanów Zjednoczonych. W ramach kampanii „Europe Untold” wezmą również udział Wilno, Ryga i Tallin. Działania skupiają się na wielkiej metropolii Nowego Jorku oraz Chicago, gdzie miasto pragnie przyciągnąć uwagę amerykańskich turystów. Kampania będzie prowadzona w mediach społecznościowych z udziałem znanej influencerki, co ma wzbogacić i zmodernizować dotychczasowe metody promocji.
Projekt „Europe Untold” jest kontynuacją wcześniejszych działań promocyjnych i ma za zadanie ukazać atrakcyjność warszawskich miejsc oraz kultury, które są wciąż mało znane amerykańskim podróżnikom. Organizacje turystyczne z Warszawy oraz krajów bałtyckich połączyły siły, aby zaktywizować zainteresowanie turystyczne w obie strony. Został on współfinansowany przez European Travel Commission, a jego ogólny budżet wynosi 100 tys. euro.
Częścią kampanii będą cztery filmy przedstawiające stolice Europy Środkowowschodniej z perspektywy amerykańskiej turystki, która odwiedziła każde z miast. Filmy mają za zadanie przedstawienie piękna i różnorodności Warszawy, Wilna, Rygi oraz Tallina, prezentując ich unikalny klimat oraz lokalną kulturę. Spoty są dostępne w interncie i mają zachęcać do odwiedzin regionu, jako alternatywy dla bardziej zatłoczonych atrakcji zachodnioeuropejskich.
Źródło: Urząd Miasta Warszawa
Oceń: Warszawa liderem kampanii promującej stolice Europy Środkowowschodniej
Zobacz Także




