Warszawa liderem kampanii promującej stolice Europy Środkowowschodniej

Bianka Kabata

Bianka Kabata


Warszawa została liderem innowacyjnego projektu promocyjnego, który ma na celu odkrycie nieznanych obliczy stolic Europy Środkowowschodniej wśród mieszkańców Stanów Zjednoczonych. W ramach kampanii „Europe Untold” wezmą również udział Wilno, Ryga i Tallin. Działania skupiają się na wielkiej metropolii Nowego Jorku oraz Chicago, gdzie miasto pragnie przyciągnąć uwagę amerykańskich turystów. Kampania będzie prowadzona w mediach społecznościowych z udziałem znanej influencerki, co ma wzbogacić i zmodernizować dotychczasowe metody promocji.

Projekt „Europe Untold” jest kontynuacją wcześniejszych działań promocyjnych i ma za zadanie ukazać atrakcyjność warszawskich miejsc oraz kultury, które są wciąż mało znane amerykańskim podróżnikom. Organizacje turystyczne z Warszawy oraz krajów bałtyckich połączyły siły, aby zaktywizować zainteresowanie turystyczne w obie strony. Został on współfinansowany przez European Travel Commission, a jego ogólny budżet wynosi 100 tys. euro.

Częścią kampanii będą cztery filmy przedstawiające stolice Europy Środkowowschodniej z perspektywy amerykańskiej turystki, która odwiedziła każde z miast. Filmy mają za zadanie przedstawienie piękna i różnorodności Warszawy, Wilna, Rygi oraz Tallina, prezentując ich unikalny klimat oraz lokalną kulturę. Spoty są dostępne w interncie i mają zachęcać do odwiedzin regionu, jako alternatywy dla bardziej zatłoczonych atrakcji zachodnioeuropejskich.

Źródło: Urząd Miasta Warszawa


Oceń: Warszawa liderem kampanii promującej stolice Europy Środkowowschodniej

Średnia ocena:4.46 Liczba ocen:24


Zobacz Także